Wszystkie wysyłki realizujemy za pomocą firmy:
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru).
- Przesyłki wysłane za pośrednictwem firmy kurierskiej docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Możliwy jest również odbiór towaru bezpośrednio w naszym sklepie w Szczecinie. W tym celu wystarczy przy składaniu zamówienia zaznaczyć opcję "odbiór osobisty", jako formę dostarczenia przesyłki.
Śledzenie przesyłki:
Dysponując numerem listu przewozowego (zawartym w wysyłanej przez nas wiadomości e-mail), można sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka na stronie https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Zlokalizuj-przesylke